Seuran toiminnasta ja ajoalueista

Yleistä toiminnasta

Seuramme on perustettu vuonna 1985 muutamien aktiivisten perheiden toimesta. Seurallamme on hieno historia ja arvot joita jokainen seuramme jäsen kunnioittaa.

Seuramme jäsenet ovat vuosien saatossa saavuttaneet yhteensä 29 henkilökohtaista SM mitalia. Tähän kun lisätään Joukkuekisojen 39 SM mitalia joista 21 kultaista, on selvää että olemme menestynein seura Suomi Trialissa.

Harjoituskilpailut

Järjestämme Vuohimäessä keskimäärin jokaisen kuukauden toisena keskiviikkona yhteisharjoitukset joiden vaatimustaso pyritään pitämään helppona. Näin uusien harrastajien on helpompi tulla mukaan harrastamaan. Jaksoissa on luokkakohtaisesti eri reittejä, jolloin myös kokeneemmat harrastajat saavat harjoitusta. Harjoitukset on tarkoitettu MP-taidon jäsenille ja on luonteeltaan harjoitus.

Ajo- ja harjoitusalue

MP-taidon jäsenet voivat käyttää trial-ajoon Kirkkonummen Vuohimäessä sijaitsevaa n. 21 hehtaarin aluetta, johon kerholla on Kirkkonummen kunnan kanssa 7.6.1985 tehty käyttöoikeussopimus.

Alue sai v. 2007 ympäristöluvan.

Jäsenyys ei tarkoita sitä, että on myös edustettava MP-taitoa kilpailuissa.

Henkilö voi olla monen kerhon jäsen.

Nopeusharjoittelu on kielletty ja alueella käytettävien laitteiden tulee täyttää trial-kilpailuihin osallistumisesta annetut katsastusmääräykset.

Vuohimäen alueella on parkkipaikka, jossa on myös jätepisteet sekä wc. Noudatamme SML:n ympäristöohjeita. Vuohimäessä on nastojen käyttö kielletty. Nastoja saa käyttää vain jos MPT:n hallitus sen sallii erikseen tiedotettavana aikana.

Ajo-alueen ympäristöluvan mukaisia käyttöaikoja tulee noudatttaa:

MA-PE klo 09.00 - 20.00

LA klo 09.00 - 18.00